10:49 π.μ.
0

Ένας νέος άνθρωπος από την Ερμιονίδα κατεβαίνει στις εκλογές της 4ης Οκτωβρίου. Και αυτός είναι ο Δημήτρης Σίδερης. Πρέπει να τον στηρίξουμε όλοι ανεξαρτήτου πολιτικής θέσεις. Είναι ένας άνθρωπος που θα τον έχουμε καθημερινά κοντά μας και όχι να τον βλέπουμε μόνο όταν έχουμε   εκλογές όπως γίνεται με τους βουλευτές της Αργοναυπλίας, που μας θυμόνται παραμονές εκλογών.
Σας παρουσιάζουμε το βιογραφικό του Δημήτρη Σίδερη.


Γεννήθηκα στο Κρανίδι Αργολίδας το 1963.
Το 1980 αποφοίτησα από το Λύκειο Κρανιδίου.
Σπούδασα στην Παιδαγωγική Ακαδημία Ηρακλείου Κρήτης και φοίτησα μετά από διαγωνισμό στη διετή μετεκπαίδευση του Μαρασλείου Διδασκαλείου Δημοτικής Εκπαίδευσης.

Πριν τις μεταπτυχιακές μου σπουδές ήμουν επιστημονικός συνεργάτης για τρία χρόνια και Γραμματέας στον Τομέα Επιστημών Αγωγής του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Αθηνών.

Ολοκλήρωσα τις Μεταπτυχιακές Σπουδές μου διετούς διάρκειας - επιπέδου master - στην εφαρμοσμένη παιδαγωγική και σήμερα με υποτροφία του Ιδρύματος Κρατικών Υποτροφιών, εκπονώ τη Διδακτoρική μου Διατριβή.

Το 2003 επιλέχτηκα Σχολικός Σύμβουλος των δασκάλων στη 2η εκπαιδευτική περιφέρεια Νομού Μεσσηνίας, με έδρα την Καλαμάτα, ενώ σήμερα υπηρετώ ως Σχολικός Σύμβουλος στην 3η εκπαιδευτική περιφέρεια Νομού Αρκαδίας, με έδρα το Άστρος Κυνουρίας.

Μέλος του ΠΑΣΟΚ από το 1982, έχω διατελέσει για πολλά χρόνια μέλος των Συντονιστικών Επιτροπών της Τοπικής Οργάνωσης ΠΑΣΟΚ Κρανιδίου, της Τριμελούς Γραμματείας της Νομαρχιακής Επιτροπής ΠΑΣΟΚ Αργολίδας, μέλος της ΠΑΣΚ Δασκάλων Αργολίδας και μέχρι προ τινος, Γραμματέας της Τοπικής Οργάνωσης ΠΑΣΟΚ Κρανιδίου.

Έχω επίσης διατελέσει για τρεις θητείες Πρόεδρος του Συλλόγου Δασκάλων και Νηπιαγωγών Ναυπλίας και Ερμιονίδας, και από το 2006 μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Πανελλήνιας Ένωσης Σχολικών Συμβούλων.

Το 1998 εκλέχτηκα Νομαρχιακός Σύμβουλος ( Πρόεδρος της Νομαρχιακής Επιτροπής Τουριστικής Προβολής, της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης Αργολίδας).

Το 2003 εκλέχτηκα Δημοτικός Σύμβουλος του Δήμου Κρανιδίου (Πρόεδρος του Πνευματικού Κέντρου του Δήμου Κρανιδίου).

Το 2006 εκλέχτηκα Τοπικός Σύμβουλος στο Δημοτικό Διαμέρισμα Πορτοχελίου, (επικεφαλής της μείζονος αντιπολίτευσης).

Έχω δημοσιεύσει άρθρα σε επιστημονικά περιοδικά, έχω εκδώσει βιβλία με θέματα εκπαιδευτικού – επιστημονικού περιεχομένου και έχω λάβει μέρος ως εισηγητής σε πανελλήνια και διεθνή επιστημονικά συνέδρια.

Είμαι παντρεμένος με τη δασκάλα Ελένη Ντάκου, Διευθύντρια του Δημοτικού Σχολείου Πορτοχελίου