7:50 π.μ.
0
Αγαπητοί φίλοι,
Θερμά συγχαρητήρια για την πρωτοβουλία σας. Πιστεύω ότι πραγματικά θα βοηθήσει στο ξεκαθάρισμα των θέσεων κάθε υποψηφίου και κάθε κόμματος σε βασικά προβλήματα του νομού μας.
Όπως γνωρίζετε, όλα αυτά τα χρόνια το ζήτημα της προστασία του περιβάλλοντος και της Πράσινης Ανάπτυξης αποτέλεσε για μένα κορυφαία προσωπική πολιτική επιλογή που την υπηρέτησα, τόσο σε εθνικό επίπεδο, μετά από εντολή του Προέδρου του ΠΑΣΟΚ Γ. Α. Παπανδρέου, όσο και σε τοπικό επίπεδο, παλεύοντας για τα περιβαλλοντικά θέματα του τόπου.
Όλα τα συνθήματα που θίγονται στο κείμενό σας, όπως πολύ καλά γνωρίζετε, τα έχω ήδη αναδείξει με κοινοβουλευτικές μου παρεμβάσεις και ομιλίες ή με την προσωπική μου παρουσία σε αντίστοιχες κινητοποιήσεις σας (π.χ. τα απορρίμματα). Οι απαντήσεις σχεδόν σε όλα τα θέματα που αναφέρονται στο ερωτηματολόγιο σας, από την ελεύθερη πρόσβαση των κατοίκων στις παραλίες, τη διαχείριση του υδατικού δυναμικού, τα ιχθυοτροφεία και την υπεραλίευση, το αστικό περιβάλλον και τους βιολογικούς καθαρισμούς, τα δάση και την υγεία, μέχρι το Ειδικό Χωροταξικό Πλαίσιο Τουρισμού, αναλύονται λεπτομερώς στις σελίδες του βιβλίου μου με τίτλο «Η Πρόκληση της Πράσινης ανάπτυξης» που πρόσφατα κυκλοφόρησε από τις Εκδόσεις Α.Α. Λιβάνη, το οποίο και σας επισυνάπτω. Μάλιστα, θα ήταν εξαιρετική τιμή για μένα αν θα αναρτούσατε το βιβλίο μου στην ιστοσελίδα σας, προκειμένου οι επισκέπτες του site σας να έχουν τη δυνατότητα να έχουν μία σφαιρική άποψη των προσεγγίσεών μου για το μεγάλο στοίχημα που καλείται να κερδίσει η χώρα και ο νομός μας, στοίχημα που ακούει στο όνομα «Πράσινη Ανάπτυξη».
Ενδεικτικά, σας αναφέρω ότι:
  1. Για το Νερό και την Πράσινη Ανάπτυξη, τόσο στις σχετικές σελίδες του βιβλίου μου, όσο και σε άρθρο που σας επισυνάπτω, στο οποίο αναλύονται οι θέσεις μου που έχουν αναπτυχθεί σε συνεργασία με τον καθηγητή υδατικών πόρων του ΑΠΘ κ. Ι. Μυλόπουλο.
  2. Για το θέμα της θαλάσσιας ρύπανσης από ιχθυοτροφεία και άλλες μονάδες γνωρίζετε πολύ καλά ότι έχω τοποθετηθεί δημόσια σε δύο συνεδριάσεις του Νομαρχιακού Συμβουλίου Αργολίδας κατά της δημιουργίας οποιουδήποτε νέου ιχθυοτροφείου στον αργολικό κόλπο, καθώς και κατά της ανανέωσης ή επέκτασης της λειτουργίας τους.
  3. Για το αστικό περιβάλλον και τη βιώσιμη αστική κινητικότητας σας αποστέλλω κείμενο των θέσεών μου που αφορούν στη δημιουργία «πράσινων» Αστικών Κέντρων της χώρας («Πράσινα Μητροπολιτικά Κέντρα).
  4. Για το Ειδικό Χωροταξικό Πλαίσιο του Τουρισμού γνωρίζετε πιστεύω ότι μετά και από δικές μου εισηγήσεις, ο Πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ, Γιώργος Παπανδρέου έχει δεσμευτεί να το αποσύρουμε. Οι θέσεις μου για το ζήτημα αυτό περιλαμβάνονται σε επανειλημμένες ομιλίες και άρθρα μου που έχουν δημοσιευτεί. Στο βιβλίο μου, τα κεφάλαια «Το έγκλημα του Ειδικού Χωροταξικού για τον Τουρισμό», «Ο τουρισμός θυσία στο βωμό του real estate», είναι χαρακτηριστικά.
Επίσης, το σύνολο των θέσεων μου για ένα άλλο μοντέλο πράσινης ανάπτυξης περιλαμβάνεται επιπλέον σε δημόσια τοποθέτησή μου που έγινε σε κεντρική εκδήλωση των Μηχανικών Προστασίας Περιβάλλοντος της Κρήτης και τη Θράκης, κείμενο που επίσης σας επισυνάπτω («Οι πέντε πυλώνες της Πράσινης Ανάνπτυξης»).
Σε κάθε περίπτωση, η εξειδίκευση στον τόπο μας, την Αργολίδα και την Ερμιονίδα των παραπάνω δράσεων περιλαμβάνονται στις 10 βασικές αναπτυξιακές προτεραιότητες για τις οποίες δεσμεύομαι δημόσια  στους πολίτες της Αργολίδας και οι οποίες έχουν ως εξής:
Πρώτο, ολοκλήρωση του αρδευτικού έργου του Αναβάλου για το σύνολο του Νομού Αργολίδας, σύμφωνα με την από 24/09/2008 δημόσια δέσμευση του Προέδρου του ΠΑΣΟΚ, Γ.Α. Παπανδρέου.
Δεύτερο, οριστική επίλυση του προβλήματος ύδρευσης των Δήμων της Αργολίδας, με αξιοποίηση των νερών των πηγών Λέρνας και Αναβάλου, σύμφωνα με τις προτάσεις της ΤΕΔΚ Αργολίδας.
Τρίτο, ολοκλήρωση και έγκριση του Γενικού Πολεοδομικού Σχεδίου Δήμου Άργους και Σχεδίων Χωρικής Οικιστικής και Πολεοδομικής Ανάπτυξης των Δήμων Ασίνης, Κουτσοποδίου, Λυρκείας, Μιδέας, Μυκηναίων, Ν. Κίου, Επιδαύρου, Ασκληπιείου, Λέρνας και Ναυπλίου.
Τέταρτο, εκπόνηση ολοκληρωμένου Χωροταξικού Πλαισίου Πράσινης Ανάπτυξης της Αργολίδας. Ειδικές αναπτυξιακές παρεμβάσεις και μελέτες για τα ορεινά δημοτικά διαμερίσματα του Νομού.
Πέμπτο, εφαρμογή Ειδικού Προγράμματος Ολοκληρωμένης Τουριστικής Ανάδειξης της Αργολίδας, με δημιουργία ενιαίου φορέα τουριστικής ανάπτυξης της Αργολίδας, με συμμετοχή Δημοσίου, ΟΤΑ και ιδιωτών.
Έκτο, στήριξη των εσπεριδοειδών και των άλλων αγροτικών προϊόντων του νομού με Τοπικά Σύμφωνα Ποιότητας και προώθησή τους στην εσωτερική και τις διεθνείς αγορές. Εφαρμογή Ειδικού Προγράμματος Περιβαλλοντικής Προστασίας των Εδαφών για αποφυγή ερημοποίησης της  Αργολίδας.
Έβδομο, άμεση λειτουργία προαστιακών δρομολογίων Σιδηροδρόμου στο Τμήμα Άργος/Ναύπλιο – Κόρινθος, με χρονοαπόσταση μόλις 40 λεπτά και μόλις 1,5 ώρα για την απόσταση Άργος – Αθήνα. Διασφάλιση αποφυγής τροχαίων ατυχημάτων.
Όγδοο, πλήρης αναβάθμιση Οδικών Αξόνων Ερμιονίδα – Τραχειά – Επίδαυρος και Δερβενάκια – Φίχτια – Άργος.

Ένατο, υλοποίηση και εκσυγχρονισμός εγκαταστάσεων Βιολογικών Καθαρισμών σε όλους τους Δήμους του Νομού.
Δέκατο, εφαρμογή Προγράμματος Προστασίας του Θαλάσσιου Περιβάλλοντος του Αργολικού Κόλπου και διατήρησης των ιχθυοαποθεμάτων του.
Τέλος, γνωρίζετε ότι για το σύνολο των άλλων θεμάτων που θίγετε (π.χ. εργασιακά και κοινωνικά δικαιώματα – ανεργία, ελλείψεις προσωπικού στο Κέντρο Υγείας, υδροβιότοποι – ζώα, δημόσιας διοίκησης, κ.ά. με πολύ συγκεκριμένες παρεμβάσεις μου στη Βουλή των Ελλήνων τα τελευταία δύο χρόνια, διεκδίκησα τη βελτίωση και αναβάθμισή τους στην κατεύθυνση που και εσείς οι ίδιοι δουλεύετε.
Είναι μεγάλη μου χαρά που μου δίνετε τη δυνατότητα μέσα από την ιστοσελίδα σας να γνωστοποιήσω τις θέσεις μου, που πιστεύω ότι στο σύνολό τους σχεδόν σας βρίσκουν σύμφωνους.
Παρακαλώ πολύ για την αναλυτική δημοσίευση των κειμένων αυτών στην ιστοσελίδα σας, ώστε μέσα από τη δημόσια ανάρτηση και διαβούλευσή τους, να προκύψουν μόνο θετικά στοιχεία για τον τόπο μας και για την Ερμιονίδα.
Σας ευχαριστώ θερμά.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΑΝΙΑΤΗΣ