10:54 π.μ.
0
Λάβαμε ένα email σήμερα από έναν συντοπίτη μας που έχει πρόβλημα με τον ΟΤΕ του Κρανιδίου.Διαβάστε το emai που μας έστειλε:

Καλημέρα,

Είμαι ένας δυστυχής καταναλωτής που έχει μπλεχτεί σε γρανάζια γραφειοκρατίας και ανικανότητας των επιχειρήσεων τηλεφωνίας και των υπαλλήλων τους. Θα σας περιγράψω παρακάτω την περιπέτειά μου στην προσπάθειά μου να έχω κι εγώ το δικαίωμα να έχω τηλέφωνο και internet στο σπίτι μου.

Μετακόμισα στο Κρανίδι Αργολίδας από την Αθήνα τον Ιούνιο του 2008. Στο Κρανίδι εκείνη την εποχή ο μοναδικός πάροχος τηλεφωνίας και internet ήταν ο ΟΤΕ. Λόγω της δουλειάς μου (IT σε όμιλο ξενοδοχείων) μου είναι απαραίτητο το internet στο σπίτι γιατί ένα μέρος της δουλειάς μου γίνεται από εκεί. Έτσι έκανα αίτηση στον ΟΤΕ και σε λίγες μέρες είχα γραμμή τηλεφώνου και internet. Μέχρι εκεί όλα πήγαιναν καλά. Το φθινόπωρο του 2009 ξεκίνησε να δίνει γραμμές τηλεφωνίας και internet στην περιοχή του Κρανιδίου και η εταιρία Tellas με τιμές περίπου 35% φθηνότερες από εκείνες του ΟΤΕ για αντίστοιχες υπηρεσίες. Φυσικά έκανα αίτηση για μεταφορά στο νέο πάροχο και σε λίγο καιρό απολάμβανα τις υπηρεσίες από εκεί.

Όλα πήγαιναν καλά μέχρι που αποφάσισα να μετακομίσω σε άλλο σπίτι, χωρίς όμως να φύγω από το Κρανίδι. Στο καινούριο σπίτι μένει και ο ιδιοκτήτης, ο οποίος έχει σύνδεση τηλεφώνου και internet από τον ΟΤΕ. Η μετακόμιση έγινε τον Απρίλιο του 2010 και για να προλάβω τις καθυστερήσεις (όπως είπα και πριν, τοinternet είναι πολύ σημαντικό για τη δουλειά μου), έκανα αίτηση μεταφοράς στην Tellas από το Μάρτιο του 2010. Ο καιρός περνούσε, οι απαντήσεις στις ερωτήσεις μου ήταν συγκεχυμένες και τελικά, τέλη Μαΐου μου απάντησαν από την Tellas ότι δε μπορούν να ανταποκριθούν στο αίτημα μου για μεταφορά της γραμμής επειδή ο ΟΤΕ δεν τους εγκρίνει γραμμή για να με συνδέσουν. Φυσικά, όλο αυτό τον καιρό που δεν είχα ούτε τηλέφωνο ούτε internet οι λογαριασμοί έρχονταν κανονικά !!!!!! Μάλλον θεωρούν ότι την ανικανότητά τους να ικανοποιήσουν ένα απλό αίτημα μεταφοράς τηλεφώνου πρέπει να την πληρώνει ο καταναλωτής… Μετά από προτροπή του υπαλλήλου στο κατάστημα Wind της περιοχής, έκανα μία αίτηση ώστε να μη με χρεώσουν με έξοδα διακοπής της σύνδεσης (παρόλο που είναι δική τους υπαιτιότητα). Απάντηση βέβαια δεν έχω πάρει ακόμα, μόνο που ήρθε καινούριος λογαριασμός !!!!!!!!!

Ίσως γίνομαι κουραστικός, αλλά θα ξαναπώ ότι χρειάζομαι το internet για να κάνω τη δουλειά μου. Έτσι πήρα τηλέφωνο στον ΟΤΕ και συγκεκριμένα στο 134, αφού τους ανέλυσα όλη την κατάσταση για τη μετακόμιση και την περιπέτεια με την Tellas, και ζήτησα να ξαναγυρίσω στον ΟΤΕ. Από τον ΟΤΕ (δηλαδή από το 134) μου έστειλαν με e-mail μια φόρμα να συμπληρώσω, να την υπογράψω και να τη στείλω πίσω με fax. Τους ρώτησα αν θέλουν να τους πω κάποιον αριθμό τηλεφώνου που να βρίσκεται κοντά στο νέο μου σπίτι αλλά μου απάντησαν ότι θα με πάρουν τηλέφωνο από τον ΟΤΕ της περιοχής για να ζητήσουν  περισσότερες λεπτομέρειες όταν είναι  έτοιμοι να κάνουν τη μεταφορά. Στις 10 Ιουνίου 2010 έστειλα το fax στο τηλέφωνο που έγραφε πάνω στην αίτηση, το οποίο άρχιζε από 210- που σημαίνει ότι βρίσκεται κάπου στην Αθήνα. Μετά από λίγες μέρες πέρασα από τον ΟΤΕ του Κρανιδίου για να ρωτήσω τι γίνεται με την αίτηση και οι υπάλληλοι επιδεικτικά μου είπαν ότι αφού αποφάσισα να κάνω την αίτηση στο 134 δε μπορούσαν να με βοηθήσουν και ότι θα έπρεπε να μιλήσω πάλι με το 134. Λες και δεν είναι η ίδια εταιρία, αλλά πήγα σε άλλη !!!!!!! Τέλος πάντων, ξαναπήρα το 134 που εντωμεταξύ έγινε 13888, και τους ρώτησα τι γίνεται με την αίτηση. Η απάντησή τους ήταν ότι δεν έχουν πάρει κανένα fax !!!!! Θα έπρεπε λέει να το στείλω σε ένα fax που αρχίζει από 2610- δηλαδή στην Πάτρα. Άσχετα αν η αίτηση που μου έστειλαν είχε πάνω άλλο fax. Τι να κάνω κι εγώ, στις 16 Ιουνίου 2010 έστειλα πάλι το fax, στην Πάτρα αυτή τη φορά και τους πήρα αμέσως και τηλέφωνο για να επιβεβαιώσω ότι το πήρανε. Τους ξαναρώτησα αν θέλουν να τους πω ένα τηλέφωνο που υπάρχει στο ίδιο σπίτι και μου απάντησαν πάλι ότι δεν χρειάζεται και θα επικοινωνήσουν μαζί μου οι υπάλληλοι του ΟΤΕ της περιοχής μου.

Την Παρασκευή 10 Ιουλίου 2010 γύρω στις 10:30 το πρωί, με παίρνει τηλέφωνο στο κινητό ένας υπάλληλος του τοπικού ΟΤΕ και με ρωτάει αν είναι κανείς στο σπίτι για να δοκιμάσει το τηλέφωνο γιατί καλούνε αλλά δεν απαντάει κανείς. Στην αρχή χάρηκα, αλλά μετά με έζωσαν τα φίδια… Πως ήξεραν που να συνδέσουν το τηλέφωνο; Ρωτάω λοιπόν κι εγώ ο αφελής, που έχουν συνδέσει το τηλέφωνο και μου απαντάνε ότι το συνέδεσαν εκεί που ήταν το παλιό !!!!! Δηλαδή στο παλιό μου σπίτι, από το οποίο είχα φύγει από τον Απρίλιο και δεν ήξερα ποιος μένει εκεί και αν χρησιμοποιεί το τηλέφωνο και το internet που ήταν στο όνομά μου !!!!!!! Όταν τόλμησα να του επισημάνω ότι έχω μετακομίσει, μου απάντησε ότι κανείς δεν του είπε ότι πρέπει να γίνει και μεταφορά, απλά μόνο επανασύνδεση και έριξε το φταίξιμο στο 134. Επίσης μου είπε να πάω άμεσα στον ΟΤΕ του Κρανιδίου και να κάνω αίτηση μεταφοράς. Όταν επίσης τόλμησα να του πω ότι ήμουν στη δουλειά και μου ήταν δύσκολο να πάω άμεσα στα γραφεία του ΟΤΕ, μου απάντησε «Κι εγώ τι φταίω; Κι εγώ δουλεύω, δεν κάθομαι». Αμέσως πήρα τηλέφωνο στο 134, τους είπα τι έγινε και η απάντηση τους ήταν ότι από εκείνους έγιναν όλα σωστά και το λάθος το είχαν κάνει οι υπάλληλοι του ΟΤΕ στο Κρανίδι. Όπως καταλαβαίνετε, έφυγα τρέχοντας, πήγα στα γραφεία του ΟΤΕ στο Κρανίδι και βρήκα τον υπάλληλο που μίλησε μαζί μου στο τηλέφωνο. Ομολογώ ότι ήταν πολύ πιο ήπιος, με έπεισε να κάνω μια αίτηση μεταφοράς του τηλεφώνου στο νέο σπίτι και μου είπε ότι μέχρι την Τετάρτη 14 Ιουλίου 2010 θα είχε μπει το τηλέφωνο. Του εξήγησα που μένω, του έδωσα και το τηλέφωνο του σπιτονοικοκύρη, ο οποίος μένει ακριβώς από πάνω μου, παρεπιπτόντως ο συγκεκριμένος υπάλληλος μου είπε ότι τον γνώριζε και συμπλήρωσα την αίτηση μεταφοράς.

Στις 13 Ιουλίου πήρα τηλέφωνο να ρωτήσω τι ώρα θα έρθει το συνεργείο την επόμενη μέρα, για να είναι κάποιος στο σπίτι. Η απάντηση του υπαλλήλου ήταν ότι δεν υπήρχε καλώδιο μέχρι το σπίτι και θα έπρεπε να στείλουν fax στο Άργος για να υπολογίσουν πόσο καλώδιο χρειάζεται έτσι ώστε να με χρεώσουν !!!!!!!!!! Πρώτα απ’ όλα, καλώδιο υπάρχει γιατί ο σπιτονοικοκύρης μου ΕΧΕΙ τηλέφωνο. Έπειτα, γιατί μου ζητάει ο ΟΤΕ να χρηματοδοτήσω τα έργα υποδομής του; Δεν είναι υποχρεωμένη η εταιρία αυτή να μου εξασφαλίσει τις συνθήκες που χρειάζονται ώστε να μου προσφέρει τις υπηρεσίες που ζητάω; Σήμερα, 21 Ιουλίου 2010 πήγα πάλι στον ΟΤΕ για να ρωτήσω τι έγινε με το Άργος και αν βγήκε το κονδύλι για το καλώδιο. Η απάντηση του υπαλλήλου ήταν ότι από το Άργος του είπανε ότι δεν είχαν πάρει ακόμα το fax !!!!!!!!

Όπως καταλαβαίνετε, η όλη κατάσταση έχει καταντήσει γελοία. Αν δεν είχα ανάγκη το internet για τη δουλειά μου θα τους είχα διαολοστείλει και θα έμενα με το κινητό μου τηλέφωνο. Μου είναι όμως απαραίτητο τοinternet !!!!!!!! Επιπλέον, ο υπάλληλος με ενημέρωσε ότι θα πρέπει να πληρώσω και την κολώνα στην οποία θα στηρίξουν το καλώδιο, αν και η κολώνα αυτή ήδη υπάρχει !!!!!!!! Και μάλιστα όταν εγώ είμαι απλός ενοικιαστής και σε ένα ή δύο χρόνια μπορεί, λόγω της δουλειάς μου, να μετακομίσω πάλι.

Αν όλη αυτή η συμπεριφορά και από τις δύο εταιρίες δεν είναι εμπαιγμός του καταναλωτή, τότε δεν μπορώ να αντιληφθώ την έννοια αυτής της λέξης.
 
Δυστυχώς αυτή είναι η Ελλάδα του 2010. 

Σας παρακαλώ πολύ να με ενημερώσετε για τις ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβώ ώστε:
 
  1. Να μπει επιτέλους, το συντομότερο δυνατό, η τηλεφωνική σύνδεση και η γραμμή του internet.
  2. Να μη χρεωθώ τηλεφωνικούς λογαριασμούς μέχρι να ενεργοποιηθεί η γραμμή.
  3. Να μη χρεωθώ το τηλεφωνικό καλώδιο το οποίο είναι υποδομή του ΟΤΕ.
  4. Να μη χρεωθώ για την κολώνα η οποία ήδη υπάρχει.
  5. Να μη χρεωθώ για το διάστημα που η Tellas ΔΕΝ μου παρείχε υπηρεσίες.
  6. Να μη χρεωθώ για τη διακοπή της σύμβασης με την Tellas για την οποία ουδεμία ευθύνη φέρω.
  7. Να μου πείτε αν και πως μπορώ να διεκδικήσω από αυτές τις εταιρίες αποζημίωση για την ψυχική οδύνη και τα διαφυγόντα κέρδη που μου έχουν προκαλέσει.
Γεωργιάδης Σωτήρης
Κρανίδι Αργολίδας  ΤΚ 21300
Χωρίς τηλέφωνο (ελπίζω προσωρινά)...