12:23 π.μ.
0


Η ΑΝΆΡΤΗΣΗ ΜΑΣ   ΔΕΝ ΕΊΝΑΙ ΑΝΥΠΌΣΤΑΤΟ ΣΧΌΛΙΟ, ΕΊΝΑΙ ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΈΝΗ ΤΟΠΟΘΈΤΗΣΗ ΜΕ ΈΓΓΡΑΦΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΜΦΙΣΒΗΤΉΘΗΚΑΝ


Κύριε Δήμαρχε και Πρόεδρε του Νομικού Προσώπου  ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΡΟΝΟΙΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ, ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΔΗΜΟΥ ΕΡΜΙΟΝΙΔΑΣ
η απάντηση σας στην ανάρτηση της  «Δημοτικής  Συνεργασίας Ερμιονίδας», ήταν η αναμενόμενη.
Δεν μας εξέπληξε καθόλου, όπως και τους αναγνώστες που μας παρακολουθούν.  
Η ανάρτηση μας κ. Δήμαρχε  δεν είναι σχόλιο και μάλιστα ανυπόστατο.
Είναι τοποθέτηση στη συνεδρίαση  του Δημοτικού Συμβουλίου  και στο θέμα  της ψήφισης του προϋπολογισμού του Ν.Π., τεκμηριωμένη με έγγραφα, εγκυκλίους  και αποφάσεις του έτους 2011 που αφορούν  την λειτουργία του Καλλικράτη και δεν αποτελεί  προσωπική μας άποψη.
Εφόσον  δεν αμφισβητείτε κανένα από τα έγγραφα και τους Νόμους που έχουμε επισυνάψει  – πώς άλλωστε θα μπορούσατε- τα αποδέχεστε ως έχουν.

Είναι δυνατόν  ο κ. Δήμαρχος να μην  γνωρίζει την Απόφαση συγχώνευσης των Ν.Π.Δ.Δ. Δήμου  Κρανιδίου  κ' Δήμου  Ερμιόνης (ΦΕΚ 680 / 28-04-2011 ΤΕΥΧΟΣ Β);
Είναι μια Απόφαση που ψήφισε το Δημοτικό Συμβούλιο και στη συνέχεια όρισε Μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του Ν.Π. με Πρόεδρο τον ίδιο τον Δήμαρχο.
Οι Παιδικοί Σταθμοί σήμερα είναι μέρος του νέου Ν.Π. ,όπως συμβαίνει σε όλη την Επικράτεια, έχει δικό του Προϋπολογισμό, Απολογισμό, οικονομική διαχείριση   ψηφίζει μόνο του τις δαπάνες του και πρέπει να διαχειρίζεται μόνο του και τα έσοδα που του αναλογούν.
Οι δαπάνες του έτους 2011 καλύφθηκαν από τα υπόλοιπα που κληρονόμησε το νέο Ν.Π. από  τα Ν.Π. των Δήμων Κρανιδίου και Ερμιόνης. 366.080 ευρω
Τι ποσό απέδωσε ο Δήμος Ερμιονίδας από την Κρατική επιχορήγηση για τους Παιδικούς Σταθμούς του Δήμου του το έτος 2011; ούτε ένα ευρώ.

Όσον αφορά δε την έγκριση του προϋπολογισμού από την Αποκεντρωμένη  Διοίκηση Πελοποννήσου , Δυτικής Ελλάδας και  Ιονίου., γνωρίζουμε πολύ καλά όσοι ασχολούμεθα με την Αυτοδιοίκηση ότι  ο έλεγχος αυτός δεν είναι ποτέ έλεγχος σκοπιμότητας.

Πού δαπανήθηκε αυτό το ποσό εξακολουθούμε να ρωτάμε;
Οι Δημότες μας περιμένουν αυτή την απάντηση με στοιχεία και αποδείξεις και  όχι έκθεση ιδεών

Δεν πείθετε κανέναν πλέον κ. Δήμαρχε.

Μήπως έχουν διατεθεί κάπου αλλού;
Μήπως έχουν καλύψει αμοιβές Προέδρων Δημοτικών Επιχειρήσεων ή Νομικών Προσώπων;
Μήπως έχουν καλύψει αμοιβές Συμβούλων Δημάρχου;
Μήπως έχουν καλύψει αμοιβές Προσωπικού χωρίς συμβάσεις;
Μήπως  έχουν καλύψει αμοιβές εκκαθαριστών;
Μήπως έχουν παρακρατηθεί στο Ταμειακό υπόλοιπο του 2011  για να καλυφθεί η ελλειμματικότητα του Δήμου;
Μήπως καλύφθηκαν άλλα ενδεχομένως κρυφά κονδύλια ;
Το βέβαιο είναι ότι διαχειριστήκατε τις 312.000,00 χωρίς να δώσετε απάντηση πού – πότε και πώς  τα χρησιμοποιήσατε ;;;

Για τον τρόπο που έχετε αποφασίσει να ασκείτε Διοίκηση και  Διαχείριση κ. Δήμαρχε  θα λογοδοτήσετε στους Δημότες μας και αυτοί θα σας κρίνουν όχι μόνο ως Δήμαρχο αλλά και ως  Πρόεδρο του Νομικού Προσώπου.

Συγνώμη που θα συνεχίσω στον ενικό αλλά σαν τέως Δήμαρχος Κρανιδίου  και εσύ σαν τέως Δήμαρχος Κρανιδίου   και νύν Δήμαρχος Ερμιονίδας, για να καταλάβουν οι Δημότες μας ποιος κρίνει εξ ιδίων τα αλλότρια πρέπει να απαντήσεις ευθέως :  

- ΆΦΗΣΕΣ  ή  ΔΕΝ ΑΦΗΣΕΣ  ΑΠΛΗΡΩΤΟ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΗΣ <<ΒΟΗΘΕΙΑΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ >> για ένα περίπου χρόνο με κίνδυνο  να χαθεί το πρόγραμμα το 2007 ; (από ότι έχω πληροφορηθεί και μερικούς μήνες το 2011)


-  ΆΦΗΣΕΣ  ή  ΔΕΝ ΑΦΗΣΕΣ  ΑΠΛΗΡΩΤΟ ΤΟ  ΙΚΑ TOY ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ του 2006 το οποίο μάλιστα  κάλυψα προσωπικά όταν ανέλαβα για να μην χάσει ο Δήμος Κρανιδίου το Πρόγραμμα;


- ΕΣΥ ΔΕΝ ΗΣΟΥΝ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΠΟΥ  ΟΔΗΓΗΘΗΚΕ Ο ΔΗΜΟΣ ΚΡΑΝΙΔΙΟΥ ΣΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΤΟ 2007 ΓΙΑ ΟΦΕΙΛΕΣ ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑΣ  ΚΑΙ  Ι.Κ.Α. ΤΟΥ 2006;


- ΕΙΧΑΝ η ΔΕΝ ΕΊΧΑΝ  ΕΚΔΟΘΕΙ ΕΠΙΤΑΓΕΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ  2007 από το μπλοκ της Δημοτικής Επιχείρησης Ανάπτυξης του Δήμου Κρανιδίου ενώ  ήσουν Πρόεδρος έως
 31-12-2006;


-  ΑΠΕΚΡΥΨΕΣ ΝΑΙ η ΟΧΙ  το μπλοκ επιταγών αντί να το παραδώσεις  ως όφειλες;


-   ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΙΜΟ ή ΠΑΡΑΝΟΜΟ ΝΑ ΕΚΔΙΔΕΙΣ ΕΠΙΤΑΓΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΗΜΟΤΙΚΗ   
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΕΝΩ ΕΧΕΙ ΑΝΑΛΑΒΕΙ Η ΝΕΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ;


- ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ Η ΨΕΜΑΤΑ ΟΤΙ ΤΟΝ  ΑΠΡΙΛΙΟ ΤΟΥ 2007 ΕΙΔΟΠΟΙΗΘΗΚΑΜΕ  ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΚΡΑΝΙΔΙΟΥ ΟΤΙ ΔΥΟ ΕΠΙΤΑΓΕΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ  ΕΙΝΑΙ ΑΚΑΛΥΠΤΕΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΧΩΡΗΘΕΙ  ΣΤΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ ΤΗΣ ΔΗΜ. ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ;


 - ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΨΕΜΑΤΑ ΟΤΙ ΑΠΟΔΕΚΤΕΣ ΤΩΝ ΕΠΙΤΑΓΩΝ ΗΣΑΝ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΣΟΥ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ η ΕΡΓΟΥ ΜΕ ΤΗΝ  ΔΗΜ. ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ;


- ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝ η ΟΧΙ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΟΥ  ΥΠΕΧΩΔΕ  (προορίζονταν για εκπόνηση μελετών περιβάλλοντος, οι οποίες δεν έγιναν) ΓΙΑ ΑΛΛΕΣ ΠΛΗΡΩΜΕΣ ΧΩΡΙΣ ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑ ;


- ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΑΚΟΜΑ Η ΑΠΑΙΤΗΣΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΤΩΝ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ;  


- ΗΣΟΥΝ η ΔΕΝ ΗΣΟΥΝ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΑΙ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ;


- ΔΙΟΙΚΟΥΣΕΣ ΚΑΙ ΗΣΟΥΝ  Ο ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ;




  
ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΡΟΚΎΠΤΕΙ ΠΟΙΟΣ  << ΚΡΙΝΕΙ ΕΞ ΙΔΙΩΝ ΤΑ ΑΛΛΟΤΡΙΑ>>

ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΑΙ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝ ΟΙ 312.000,00 ΕΥΡΩ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΚΩΝ ΣΤΑΘΜΩΝ

Η διαφάνεια είναι υποχρεωτική και όχι προαιρετική



ΔΗΜΑΡΧΟΣ Τ. ΔΗΜΟΥ ΚΡΑΝΙΔΙΟΥ
κ’  ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΕΡΜΙΟΝΙΔΑΣ

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΣΦΥΡΗΣ
Ακολουθεί νομοθεσία & απόφαση Δ.Σ. Δήμου Ερμιονίδας  




Α) ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ                                 Αθήνα, 2 Δεκεμβρίου 2011 
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ                                           Αριθμ. Πρωτ.:οικ.50698
ΓΕΝΙΚΗ Δ/ΝΣΗ ΤΟΠ. ΑΥΤΟΔ/ΣΗΣ               (ΦΕΚ 2832/14.12.2011 τεύχος Β')
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΟΤΑ
ΤΜΗΜΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ Δ/ΣΗΣ ΟΤΑ
Ταχ. Δ/νση: Σταδίου 27
Ταχ. Κώδικας: 101 83 - ΑΘΗΝΑ
ΘΕΜΑ: «Οδηγίες για την κατάρτιση προϋπολογισμού των δήμων, οικονομικού έτους 2012 - τροποποίηση της υπ’ αριθμ. 7028/3-2-2004 (ΦΕΚ 253 Β΄) απόφασης «Καθορισμός του τύπου του προϋπολογισμού των δήμων και κοινοτήτων».
ΑΠΟΦΑΣΗ
ΟΙ ΥΠΟΥΡΓΟΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ
……………………………………………….
Αποφασίζουμε
……………………………………….
Άρθρο 4
Γενικές οδηγίες κατάρτισης του προϋπολογισμού του 2012
………………………………………………………….
8.Σύμφωνα με την παρ. Α.2 της υπ’ αριθμ. 13520/3-3-2008 (ΦΕΚ 368 Β΄) απόφασής μας, «περί κατανομής των Κεντρικών Αυτοτελών Πόρων των δήμων και κοινοτήτων, για το έτος 2008», οι πιστώσεις προς κάλυψη λειτουργικών αναγκών και κατά προτεραιότητα δαπανών μισθοδοσίας προσωπικού:
·         των παιδικών και βρεφονηπιακών σταθμών, καθώς και των χώρων άθλησης, που μεταφέρθηκαν στους ΟΤΑ βάσει των άρθρων 12 και 14 του ν. 2880/2001 αντίστοιχα και
·         των νομικών προσώπων και υπηρεσιών του άρθρου 8 του ν. 3106/2003, αποδίδονται μαζί με την τακτική επιχορήγηση της παρ. Α.1 της ίδιας απόφασης.
Συνεπώς, οι σχετικές πιστώσεις εγγράφονται στον προϋπολογισμό στον ίδιο Κ.Α. όπου εγγράφονται τα έσοδα από τους Κεντρικούς Αυτοτελείς Πόρους (Κ.Α. 0611), ενώ οι Κ.Α. 0612, 0613 και 0619.01 δεν συμπληρώνονται.
Άρθρο 6
Συμπλήρωση των κωδικών αριθμών του προϋπολογισμού
1. Μέρος Ι – Έσοδα
……………………………………………………….
06 ΕΣΟΔΑ ΑΠΟ ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΕΣ ΔΑΠΑΝΕΣ
061 Από θεσμοθετημένους πόρους για την κάλυψη λειτουργικών δαπανών.
Στους κωδικούς αριθμούς 0611 έως 0615 εγγράφονται τα έσοδα από τους Κεντρικούς Αυτοτελείς Πόρους (ΚΑΠ), ανάλογα με το σκοπό για τον οποίο προορίζονται. Οι πιστώσεις προς κάλυψη λειτουργικών αναγκών και κατά προτεραιότητα δαπανών μισθοδοσίας προσωπικού των παιδικών και βρεφονηπιακών σταθμών και των χώρων άθλησης, που μεταφέρθηκαν στους ΟΤΑ βάσει των άρθρων 12 και 14 του ν. 2880/2001 αντίστοιχα, καθώς και των νομικών προσώπων και υπηρεσιών του άρθρου 8 του Ν. 3106/2003, εγγράφονται στον προϋπολογισμό στον ίδιο Κ.Α. όπου εγγράφονται τα έσοδα από τους Κεντρικούς Αυτοτελείς Πόρους (Κ.Α. 0611), ενώ οι Κ.Α. 0612, 0613 και 0619.01 δεν συμπληρώνονται.
2. Μέρος ΙΙ - Έξοδα
Οι εγγραφές στους επιμέρους κωδικούς αριθμούς εξόδων γίνονται ως ακολούθως:
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α : ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΕΣ ΔΑΠΑΝΕΣ ΧΡΗΣΗΣ
ΚΩΔΙΚΟΣ 67. ΠΛΗΡΩΜΕΣ ΓΙΑ ΜΕΤΑΒΙΒΑΣΕΙΣ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΩΝ ΣΕ ΤΡΙΤΟΥΣ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΧΕΣ – ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΣΕΙΣ – ΕΠΙΔΟΤΗΣΕΙΣ –ΔΩΡΕΕΣ
Στους κωδικούς της κατηγορίας 67 εγγράφονται οι μεταβιβάσεις εισοδημάτων σε τρίτους, όπως υποχρεωτικές εισφορές, επιχορηγήσεις σε νομικά πρόσωπα, σωματεία κ.λ.π. Αναλυτικότερα:
671 Υποχρεωτικές μεταβιβάσεις σε νομικά πρόσωπα
Στους Κ.Α. της υποκατηγορίας 671 εγγράφονται οι υποχρεωτικές μεταβιβάσεις εισοδημάτων όπως οι αποδόσεις από θεσμοθετημένους πόρους (ΚΑΠ) σε σχολικές επιτροπές, παιδικούς και βρεφονηπιακούς σταθμούς, αθλητικούς οργανισμούς κ.ο.κ., λοιπές επιχορηγήσεις, καθώς και οι υποχρεωτικές συμμετοχές σε δαπάνες (αποζημίωση μελών υπηρεσιακού συμβουλίου κ.λπ.).
Όποια ποσά έχουν εγγραφεί, στα έσοδα, ως επιχορηγήσεις που παρέχονται διακριτά για μεταβιβασθείσες αρμοδιότητες, πρέπει να εμφανίζονται στο ακέραιο, στα έξοδα, ως αποδόσεις προς τα νομικά πρόσωπα των δήμων που ασκούν αυτές τις αρμοδιότητες.
Τα νομικά πρόσωπα, επίσης, θα εμφανίζουν το ίδιο αυτό ποσό στα έσοδά τους στην υποκατηγορία 061 (Θεσμοθετημένοι πόροι για την κάλυψη λειτουργικών αναγκών).
Ο ΚΑ 6715 θα αναπτυχθεί, δηλ. θα δημιουργηθεί κωδικός για κάθε νομικό πρόσωπο του δήμου (ΚΑΠΗ, πνευματικό κέντρο κ.λπ.). Έτσι, στον ΚΑ 6715 θα αθροίζονται όλες οι επιχορηγήσεις προς τα λοιπά νομικά πρόσωπα. Οι πιστώσεις που θα εγγραφούν σε κάθε υποκωδικό του ΚΑ 6715 θα περιέχουν όχι μόνο την επιβαλλόμενη από τη συστατική πράξη υποχρεωτική επιχορήγηση προς το νομικό πρόσωπο, αλλά το σύνολο της επιχορήγησης του δήμου προς αυτό.
Από τα παραπάνω συνάγεται ότι οι πιστώσεις προς κάλυψη λειτουργικών αναγκών και κατά προτεραιότητα δαπανών μισθοδοσίας προσωπικού: των παιδικών και βρεφονηπιακών σταθμών, καθώς και των χώρων άθλησης, που μεταφέρθηκαν στους ΟΤΑ βάσει των άρθρων 12 και 14 του ν. 2880/2001 αντίστοιχα και των νομικών προσώπων και υπηρεσιών του άρθρου 8 του ν. 3106/2003, αποδίδονται μαζί με την τακτική επιχορήγηση της παρ. Α.1 της ίδιας απόφασης  και πρέπει να εμφανίζονται στο ακέραιο, στα έξοδα, ως αποδόσεις προς τα νομικά πρόσωπα των δήμων που ασκούν αυτές τις αρμοδιότητες.
μάλλον ο κ. Δήμαρχος διαβάζει άλλη εγκύκλιο

Β)ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ                                                      Αθήνα 4 Ιανουαρίου 2011
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ ΑΠΟΚ/ΣΗΣ                                             Αριθμ. Πρωτ.: 486 
ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡ. ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ 
ΓΕΝΙΚΗ Δ/ΝΣΗ ΤΟΠ. ΑΥΤ/ΣΗΣ 
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΟΤΑ 
ΤΜΗΜΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ Δ/Σ ΗΣ ΟΤΑ 

Ταχ.Δ/νση: Σταδίου 27
Ταχ. Κωδ.: 101 83-ΑΘΗΝΑ
Πληροφορίες:Χ. Τσίτλικα
Τηλέφωνο: 210-3744807
ΘΕΜΑ: Απόδοση εσόδων από τους Κεντρικούς Αυτοτελείς Πόρους σε όλους τους Δήμους της Χώρας, προς κάλυψη λειτουργικών και λοιπών γενικών δαπανών τους, για το μήνα Ιανουάριο 2011.
ΑΠΟΦΑΣΗ
Ο Υπουργός Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης
……………………………………………………………………….
                                                              Αποφασίζουμε
Κατανέμουμε από το λογαριασμό του Υπουργείου που τηρείται στο Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων, με τον τίτλο «Κεντρικοί Αυτοτελείς Πόροι των Δήμων για κάλυψη λειτουργικών και λοιπών γενικών δαπανών», ποσό 161.814.985,52 €, το οποίο αποδίδεται ως τακτική επιχορήγηση μηνός Ιανουαρίου 2011 σε όλους τους Δήμους της Χώρας, σύμφωνα με τις καταστάσεις που συνοδεύουν την απόφαση αυτή, οι οποίες αποτελούν αναπόσπαστο μέρος αυτής.
Από το ανωτέρω ποσό θα παρακρατηθούν και θα αποδοθούν, με τη χρηματική εντολή του Υπουργείου μας προς το Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων, τα ποσά που αναφέρονται στις υπ’ αριθμ. 15113/14-7-2010, 7024/6-10-2010 και 61606/2-11-2010 αποφάσεις μας, για μερική ή ολική εξόφληση οφειλών ΟΤΑ.
Τα αποδιδόμενα με την παρούσα απόφαση ποσά στους δικαιούχους Δήμους, αποτελούν έσοδα του λογαριασμού «Έσοδα από επιχορηγήσεις για λειτουργικές δαπάνες» του Κ.Α.0611 του Προϋπολογισμού τους, προορίζονται προς κάλυψη λειτουργικών και λοιπών γενικών δαπανών τους και κατά προτεραιότητα δαπανών μισθοδοσίας του προσωπικού τους και αποτελούν την πρώτη (α) δόση (μηνός Ιανουαρίου ) των Κεντρικών Αυτοτελών Πόρων, για το έτος 2011.
Επισημαίνεται ιδιαιτέρως ότι στο ανωτέρω ποσό συμπεριλαμβάνονται α) οι δαπάνες μισθοδοσίας του προσωπικού των παιδικών και βρεφονηπιακών σταθμών και των χώρων άθλησης που μεταφέρθηκαν σε δήμους και κοινότητες, βάσει των ν. 2880/2001 και ν. 3106/2003 καθώς επίσης και οι δαπάνες μισθοδοσίας των κατατασσόμενων σε θέσεις ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου, Σχολικών Φυλάκων και εργαζομένων σε προγράμματα Βοήθεια στο Σπίτι / Κοινωνική Μέριμνα και για ΑμεΑ, βάσει των διατάξεων του π.δ. 164/2004 καθώς και των άρθρων 16 του ν.3491/2006 και 27 του ν.3613/2007 που αντιστοιχούν στο ποσό που τους διατέθηκε κατά το μήνα Δεκέμβριο έτους 2010
και β) οι δαπάνες μισθοδοσίας του προσωπικού των ΤΥΔΚ των Κρατικών Περιφερειών, που μετατάχθηκαν σε Δήμους βάσει των διατάξεων του άρθρου Ν. 3852/2010.
Επίσης στα αποδιδόμενα ως τακτική επιχορήγηση μηνός, με την απόφαση αυτή ποσά στους δικαιούχους Δήμους, έχει υπολογισθεί η κάλυψη δαπανών μισθοδοσίας του προσωπικού με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου, που μεταφέρθηκε από 1-1-2011 σε αυτούς, σύμφωνα με τη παρ. 1 α του άρθρου 18 του ν. 3870/2010, για τον καθαρισμό σχολικών μονάδων χωρικής αρμοδιότητάς τους. Τονίζεται ότι το κόστος της απασχόλησης του, με συμβάσεις έργου προσωπικού καθαριότητας, συνεχίζει να καλύπτεται μέχρι και τη λήξη του διδακτικού έτους 2010¬2011 από το Υπουργείο Παιδείας, Διά βίου Μάθησης και Θρησκ/των.
Τέλος, το ύψος των τελικώς αποδιδόμενων ποσών μηνιαίως στους πρωτοβάθμιους ΟΤΑ για το έτος 2011, θα προσδιοριστεί μετά την έκδοση σχετικής Κοινής Υπουργικής Απόφασης περί κατανομής των Κεντρικών Αυτοτελών Πόρων των Δήμων, ενώ οι ανακύπτουσες διαφορές θα συμψηφιστούν εντός του τρέχοντος έτους.
Ο ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΝΤΟΛΙΟΣ
Από την παραπάνω Απόφαση του Υπουργού συνάγεται ότι μέχρι τον Δεκέμβριο του 2010 στην μηνιαία κατατομή  από το λογαριασμό του Υπουργείου που τηρείται στο Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων, με τον τίτλο «Κεντρικοί Αυτοτελείς Πόροι των Δήμων για κάλυψη λειτουργικών και λοιπών γενικών δαπανών», συμπεριλαμβάνονται α) οι δαπάνες μισθοδοσίας του προσωπικού των παιδικών και βρεφονηπιακών σταθμών και το ποσό αυτό θα συνεχίσει και με τον Καλλικράτη
στο ποσό που τους διατέθηκε κατά το μήνα Δεκέμβριο έτους 2010
και όχι γενικά και αόριστα οι δαπάνες μισθοδοσίας και αυτό βέβαια για να διευκρινισθεί στους νέους Δημάρχους ότι η μηνιαία επιχορήγηση συνεχίζεται όπως μέχρι 31/12/2010.
μάλλον και εδώ ο κ. Δήμαρχος διαβάζει άλλη Απόφαση.
Γ)  ΕΦΗΜΕΡΙΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ
     ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ
ΤΕΥΧΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ Αρ. Φύλλου 680 28 Απριλίου 2011
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ
………………………………………….
Συγχώνευση των Ν.Π.Δ.Δ «Πνευματικό Κέντρο Δήμου Κρανιδίου» «Δημοτική Βιβλιοθήκη Δήμου Κρανιδίου», «Παιδικός Σταθμός Δ. Κρανιδίου», »Παιδικός Σταθμός Δ. Ερμιόνης», «Πνευματικό Κέντρο Δ. Ερμιόνης», «Δημοτική Βιβλιοθήκη Δ. Ερμιόνης Α. Γκάτσος» σε ένα Νομικό Πρόσωπο και σύσταση νέου Ν.Π.Δ.Δ με την επωνυμία: «Νομικό Πρόσωπο Κοινωνικής Πρόνοιας και Αλληλεγγύης, Πολιτισμού και Παιδείας Δήμου Ερμιονίδας». ....................... 6
Αριθμ. 3511 (6)
Συγχώνευση των Ν.Π.Δ.Δ «Πνευματικό Κέντρο Δήμου Κρανιδίου» «Δημοτική Βιβλιοθήκη Δήμου Κρανιδίου», «Παιδικός Σταθμός Δ. Κρανιδίου», »Παιδικός Σταθμός Δ. Ερμιόνης», «Πνευματικό Κέντρο Δ. Ερμιόνης», «Δημοτική Βιβλιοθήκη Δ. Ερμιόνης Α. Γκάτσος» σε ένα Νομικό Πρόσωπο και σύσταση νέου Ν.Π.Δ.Δ με την επωνυμία: «Νομικό Πρόσωπο Κοινωνικής Πρόνοιας και Αλληλεγγύης, Πολιτισμού και Παιδείας Δήμου Ερμιονίδας».
ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΕΡΜΙΟΝΙΔΑΣ
Έχοντας υπόψη:
…………………………………………………….
9. Την υπ’ αριθμ. 3649/1/4/2011 απόφαση της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Πελοποννήσου, Δυτικής Ελλάδας και Ιονίου Γενική Δ/νση Εσωτερικής Λειτουργίας Δ/νσης Διοίκησης − Οικονομικού Ν. Αργολίδας, για τη νομιμότητα της απόφασης του Δ.Σ υπ’ αριθμ. 64/2011, αποφασίζει ομόφωνα: Εγκρίνει την συγχώνευση των επιμέρους Ν.Π.Δ.Δ. «Πνευματικό Κέντρο Δήμου Κρανιδίου», «Δημοτική Βιβλιοθήκη Δήμου Κρανιδίου», «Παιδικός Σταθμός Δ. Κρανιδίου», «Παιδικός Σταθμός Δ.Ερμιόνης», «Πνευματικό Κέντρο Δ. Ερμιόνης», «Δημοτική Βιβλιοθήκη Α. Γκάτσος» σε ένα Νομικό Πρόσωπο σύμφωνα με το άρθρο 103 του Ν.3852/2010 σε ένα Νομικό Πρόσωπο με την επωνυμία «Νομικό Πρόσωπο Κοινωνικής Πρόνοιας και Αλληλεγγύης, Πολιτισμού και Παιδείας Δήμου Ερμιονίδας» το οποίο θα έχει τους σκοπούς και τις δραστηριότητες που αυτά ασκούσαν καθώς και δραστηριότητες που ανάγονται στους τομείς μέριμνας και φροντίδας της βρεφικής, παιδικής και τρίτης ηλικίας και γενικά των ευπαθών κοινωνικών ομάδων Παιδείας και Πολιτισμού, σύμφωνα με το πλαίσιο του άρθρου 75 του ν. 3463/06, ως εξής:
Πόροι του Ν.Π.Δ.Δ είναι:
α) η ετήσια τακτική επιχορήγηση του Δήμου η οποία ανέρχεται σε 800.000,00 ευρώ και τυχόν έκτακτη επιχορήγηση, το ύψος της οποίας διαμορφώνεται ανάλογα με τις εκάστοτε ανάγκες που οδηγούν στην καταβολή της.
β) Η ετήσια επιχορήγηση από την Κεντρική Διοίκηση, που δίδεται για την κάλυψη των αναγκών λειτουργίας, την συντήρηση των εγκαταστάσεων, την μισθοδοσία του προσωπικού βάσει των διατάξεων της παρ. 8 του άρθρου 9 του ν. 2503/97.
γ) κάθε είδους εισφορές, επιχορηγήσεις, δωρεές, κληρονομιές και κληροδοσίες,
δ) εισπράξεις από το αντίτιμο των πραγμάτων ή των υπηρεσιών, που παρέχει το Ν.Π.Δ.Δ.
ε) πρόσοδοι από τη δική του περιουσία, καθώς και από τη συμμετοχή του σε εθνικά ή προγράμματα της Ε.Ε
στ) Οι εισπράξεις από το αντίτιμο εγγραφών μελών του.
Περιουσία του Νομικού Προσώπου είναι η κινητή και ακίνητη περιουσία των έξη (6) Νομικών Προσώπων που συγχωνεύονται και η οποία μεταβιβάζεται στο νέο Ν.Π καθώς και κάθε άλλη κινητή ή ακίνητη περιουσία που τυχόν μεταβιβασθεί από το Δήμο ή άλλους φορείς, ιδρύματα ή ιδιώτες ή με άλλο τρόπο αποκτηθεί ή αφιερωθεί σε αυτό.
Εκπροσώπηση
Το Νομικό Πρόσωπο εκπροσωπείται από τον Πρόεδρο του Δ.Σ. στα Δικαστήρια και σε κάθε δημόσια αρχή και σε περίπτωση που αυτός απουσιάζει ή κωλύεται από τον Αντιπρόεδρο. Οι εκκρεμείς δίκες συνεχίζονται από το νέο νομικό πρόσωπο χωρίς καμία ειδικότερη διατύπωση για τη συνέχιση από αυτό.
Προσωπικό του νέου Νομικού Προσώπου:
Οι θέσεις του προσωπικού που υπηρετεί στα παραπάνω συγχωνευόμενα Νομικά Πρόσωπα, μεταφέρονται αυτοδίκαια στο νέο Δημοτικό Νομικό Πρόσωπο που δημιουργείται. Η κατάταξη του παραπάνω προσωπικού θα γίνει με απόφαση του προέδρου του διοικητικού συμβουλίου του νέου νομικού προσώπου
ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΗ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΔΗΜΟΥ ΕΡΜΙΟΝΙΔΑΣ
Στα πλαίσια της απόφασής μας περί συγχωνεύσεων των επί μέρους Ν.Π.Δ.Δ. «Πνευματικό Κέντρο Δήμου Κρανιδίου», «Δημοτική Βιβλιοθήκη Δήμου Κρανιδίου», «Παιδικός Σταθμός Δ.Κρανιδίου», «Παιδικός Σταθμός Δ.Ερμιόνης», «Πνευματικό Κέντρο Δ. Ερμιόνης», «Δημοτική Βιβλιοθήκη Α. Γκάτσος» σε ένα Νομικό Πρόσωπο σύμφωνα με το άρθρο 103 του Ν.3852/2010 σε ένα Νομικό Πρόσωπο με την επωνυμία «Νομικό Πρόσωπο   Κοινωνικής Πρόνοιας και Αλληλεγγύης, Πολιτισμού και Παιδείας Δήμου Ερμιονίδας» επιβαρύνεται ο υπό κατάρτιση προϋπολογισμός του Δήμου Ερμιονίδας για το 2011, με το χρηματικό ποσό των 800.000,00 ευρώ ανά έτος από την έκδοση της παρούσας για τα επόμενα 5 (πέντε) χρόνια, σε βάρος του ΚΑ:00−6715.
Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.
Κρανίδι, 11 Απριλίου 2011
Ο Πρόεδρος Δ.Σ.
ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΛΑΜΠΡΟΥ