8:59 π.μ.
0
Αιφνιδιαστική παραίτηση από τον Πρόεδρο του τοπικού διαμερίσματος Κοιλάδας την Δευτέρ
α το μεσημέρι από τον πρόεδρο της τοπικής κοινότητας Κοιλάδας. 

Αναλυτικά όλο το κείμενο της παραίτησης :



Μετά από ώριμη σκέψη και αφού εκτίμησα όλες τις παραμέτρους μίας τέτοιας απόφασης, βρίσκομαι στη δυσάρεστη θέση να σας υποβάλλω με την επιστολή αυτή την παραίτηση μου από την θέση του Πρόεδρου της Τοπικής Κοινότητας Κοιλάδας.
Δεν έχω μάθει να μιλάω με πολιτικούς όρους και δε θεωρώ τον εαυτό μου πολιτικό. Ασχολήθηκα με τα κοινά και ανέλαβα τα καθήκοντα μου όχι για να καλύψω τις όποιες φιλοδοξίες ή ματαιοδοξίες μου, αλλά για να βοηθήσω με όλες μου τις δυνάμεις και στο μέτρο του δυνατού τον τόπο στον οποίο γεννήθηκα και ζω, την Κοιλάδα. Εργάστηκα πολύ σκληρά και με ειλικρινή διάθεση με γνώμονα πάντα το συμφέρον της Τοπικής Κοινότητας Κοιλάδας και κατ' επέκταση την καλή λειτουργία του Δήμου.
Δυστυχώς όμως μετά από 20 μήνες διοίκησης του Δήμου. ΕρμιονΊδας νιώθω βαθιά απογοητευμένος επειδή δεν έχει γίνει κανένα έργο στην Κοιλάδα και καθημερινά γίνομαι βουβός αποδέκτης παραπόνων από τους συντοπίτες μου. Είμαι ένας απλός άνθρωπος του μόχθου ο οποίος δουλεύω από πολύ μικρή ηλικία και θέλω να μπορώ να κοιτάω τους Κοιλσδιώτες στα μάτια. Για το λόγο αυτό επιθυμώ να γίνει δεκτή η παραίτηση μου από τη θέση του Προέδρου της Τοπικής Κοινότητας Κοιλάδας.
Από την αρχή γνώριζα ότι ανέλαβα τα καθήκοντα μου στην δυσκολότερη ίσως περίοδο για την πατρίδα μας, παρέμεινα όμως στην θέση μου δίνοντας τη δίκη μου μάχη ακούραστα όπως ακριβώς οφείλω.

Καθώς περνάει ο χρόνος παρατηρώ ότι τίποτα δεν έχει αλλάξει και ότι η κατάσταση παραμένει σταθερή με τα προβλήματα να συσσωρεύονται.
Στο σημείο αυτό σας ευχαριστώ θερμά για την τιμή που μου κάνατε να είμαι υποψήφιος με την παράταξη σας και για την καλή συνεργασία στην μέχρι τώρα κοινή πορεία μου,
Ευχαριστώ επίσης τους Δημοτικούς Συμβούλους της συμπολίτευσης
όλα τα μπλοκ τα οποία με στήριξαν μέχρι τώρα/ τα μέλη του Λιμενικού Ταμείου Ερμιονίδας για την εποικοδομητική συνεργασία μας, ελπίζω τα έργα για τα οποία δουλέψαμε και παλέψαμε από κοινού -ρευματοδότηση λιμένα, επέκταση πεζοδρομίου από τον κ. Ιωάννη Μέγα έως κ. Νικόλαο Μέγα - να υλοποιηθούν σύντομα,  θα ήθελα να ευχαριστήσω επίσης τις κυρίες Κατερίνα και Μαρίνα Στάπα για την πολύτιμη εθελοντική βοήθεια τους σε θέματα οργάνωσης γραφείου και τήρησης πρακτικών συμβουλίων και όλους τους εθελοντές των οποίων η βοήθεια ήταν πολύτιμη και ουσιαστική.
Κύριε Δήμαρχε, σας παρακαλώ να δεχτείτε την παραίτηση μου και σας εύχομαι υγεία, δύναμη και καλή επιτυχία στο δύσκολο ομολογουμένως έργο σας.

 Λίγο αργότερα ο δήμαρχος Ερμιονίδας Δ.Καμιζής απάντησε στον απερχόμενο πρόεδρο της Κοιλάδας μή κάνοντας δεκτή την παραίτηση του .

Ααναλυτικά το κείμενο έχει ώς εξής :

θέμα: «Απάντηση σε Επιστολή Παραίτησης»
Αγαπητέ Μανώλη

Συμμερίζομαι και την αγωνία σου και την απογοήτευση σου γιατί οι προσπάθειες μας για να είμαστε χρήσιμοι στον τόπο μας συναντούν μεγάλα εμπόδια που οφείλονται τόσο στην παρούσα οικονομική και πολιτική συγκυρία στην οποία βρίσκεται η χώρα μας όσο κυρίως σε ότι μας αφορά σε τοπικό επίπεδο στην τραγική κατάσταση που
παραλάβαμε το σημερινό Δήμο Ερμιονίδας από ης προηγούμενες διοικήσεις.
Ιδιαίτερα, δε, για την Κοιλάδα στην οποία γεννήθηκα και εγώ όπως και εσύ και μάλιστα από ανθρώπους του καθημερινού μόχθου, οι καταστροφικές συνέπειες της προηγούμενης διοίκησης του Δήμου Κρανιδίου και τα αποτελέσματα τους ιδιαίτερα στον τομέα της Αποχέτευσης δυσκολεύουν πάρα πολύ τις κινήσεις και τις πρωτοβουλίες μας. Όπως γνωρίζεις με πρωτοβουλίες και ενέργειες μου το 2006 κατασκευάστηκε το εσωτερικό δίκτυο αποχέτευσης της Κοιλάδας με χρηματοδότηση του Προγράμματος ΘΗΣΕΑΣ της Περιφέρειας Πελοποννήσου και έμελε να κατασκευαστεί μόνον ο αγωγός μεταφοράς των λυμάτων από το δίκτυο στο Εργοστάσιο Βιολογικού Καθαρισμού, έργο ενταγμένο και διπλά χρηματοδοτημένο
και από το Πρόγραμμα, της Περιφέρειας Πελοποννήσου ΘΗΣΕΑΣ, και από το Πρόγραμμα του Ευρωπαϊκού Ταμείου Συνοχής στα πλαίσια του έργου Αποχέτευσης Κρανιδίου-Κοιλάδας-Πορτοχελίου.Δυστυχώς η νέα Δημοτική Αρχή που προέκυψε μετά τις εκλογές του 2006, κατόρθωσε το ακατόρθωτο: να απεντάξει το έργο και από τα δύο Προγράμματα και να χάσει τις χρηματοδοτήσεις! Δεν γνωρίζω αγαπητέ Μανώλη κανένα άλλο παρόμοιο
προηγούμενο στην πρόσφατη ιστορία της Τοπικής Αυτοδιοίκησης στην Ελλάδα. Για αυτό και η απογοήτευση σου είναι και δική απογοήτευση και ίσως και μεγαλύτερη'διότι εγώ χειρίζομαι αντίστοιχες υποθέσεις και καταστροφικές συνέπειες σε όλη την έκταση του νέου Δήμου μας και σε δια<ρορετικούς τομείς και δράσεις, μην ξεχνάς άλλωστε ότι και εγώ προ μηνός είχα υποβάλλει την παραίτηση μου μπροστά στο αδιέξοδο στον τομέα της Διαχείρισης των Απορριμμάτων για το οποίο ούτε είχα ούτε έχω καμία ευθύνη αλλά και ούτε εμείς σαν παράταξη όπως γνωρίζεις
Όμως δεν μπορούμε να διαγράψουμε τα τόσα σημαντικά που έχουμε πετύχει έως σήμερα, όπως και εσύ αναγνωρίζεις, στην Κοιλάδα και τα οποία βρίσκονται σε εξέλιξη όπως έργα του Λιμενικού Ταμείου, Σπήλαιο Φράγχθι, αποκατάσταση παλαιού Δημοτικού Σχολείου για μουσείο ευρημάτων Σπηλαίου Φράγχθι, επικείμενη ασφαλτόστρωση του παραλιακού δρόμου Αγίου Δημητρίου, επισκευή της «λεηλατημένης» γραμμής μεταφοράς νερού με πλοίο και επικείμενη μεταφορά.
Βέβαια το γεγονός της υποβολής της παραίτησης σου και όχι της
«ανεξαρτοποίησης» τιμά και σένα προσωπικά, την παράταξη μας και τις αρχές μας, αλλά. παρόλα αυτά και για τους λόγους που σου ανέφερα δεν μπορώ να κάνω δεκτή την παραίτηση σου πριν το θέμα συζητηθεί στην παράταξη μας με την παρουσία σου ασφαλώς.